Jag har visst fått mej ett arbete!

Jajamensan, i morse ringde dom från Xzakt, var på intervju där förra veckan och frågade om jag hade just att börja jobba klockan 9 på måndag! Givetvist hade jag stor lust med det! Fasst skönt att ha de löst nu iaf.. Bara man trivs där så! Och helt okej betalt är de dessutom.. sommaren blir bra eftersom jag inte har någon hyra att betala då heller! Jippie=)

Idag ska jag fara med anna hem till henne då hon slutar jobba så ska vi å titta på en majbrasa.. De ska bli skoj!

En sak är att jag inte kommit så himla långt på min uppsats.. nu e de bara att skriva resten av veckan eftersom man kanske inte kommer hinna de så mkt då man jobbar sen.. Men de brukar bli lite fart i de man gör då man får lite press på sej så de kommer nog ordna sej..!
Nu e de bara två dagar kvar tills jag ska till lassa.. hojja jag gillar verkligen inte de stället.. nervös är jag!

Nä om man skulle slänga på en tvättmaskin å diska så kanske man hinner skriva några rader sen innnan de e dags att fara iväg!

Ps jag börja sakna alla er väldigt mkt som inte är i Skellefteå nu.. de börjar bli dags för er att komma hem!! Tex. 154:an :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0