Kära Tomten ÖNSKELISTA

  • Täckisar
  • En god parfym
  • En platt tv
  • En till platt tv till sovrummet
  • Silkesdroppar till håret
  • böcker
  • ETT NYTT JOBB, snälla tomte
  • Pengar, gärna mycker mer än jag behöver
  • En lampa till sovrummets tak
  • En liten resa där man får sova på hotell
  • Gratis boende ett år eller så
  • Skor
  • Smycken


Ja det var det jag kan komma på just nu.
Återkommer om förändrigar sker.

Matteus var snäll och tog min kväll imorgon jobbar jag endast till 18.15, ett skitpass men jag hinner titta mina desperata iaf. (och Betty)
Tyvärr utan tjejjerna denna vecka.
Men det blir fika på Onsdag iaf=)

Heipa


Kommentarer
Postat av: sis

Vad söt du är med din lista!! :) bra att du slipper jobba, verkligen schysst arbetskamrat där! ;)
gonatt!

2007-12-10 @ 23:45:20
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: matteus

jag är ganska snäll..

2007-12-12 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0