Nu är julen förbi

Jag hade det rikigt bra i Kiruna, träffade vännerna, släkten, badade bastu, åt gott, ja å allt sånt man gör när man är hem =)

Sen åkte vi hit den 22:a å firade julen hos storebror. Det var som trevligt.
Tomten gav mig och mina syskon med deras familjer biljetter till andra chansen i melodifestivalen.
Så fick jag täckisar och jacka, marimecko kanna å glas presentkort å allt möjligt.

Igår och idag har jag jobbat det sög ju, men nu är jag ledig tre dagar igen! Skönt!

Det är konstigt att det inte är något bra på tv på fredagar alltså. Fattar inte tv människorna att det är då man gärna vill kunna se nåt bra..

Jaja nu ska jag spela Beta

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0