Fullt upp med flytten!

Nu börjar det blir färdigt i min underbara lägenhet!
Idag har jag skruvat massa möbler.. med lite hjälp=) Men de mesta klarade jag själv:P
Så till helgen blire att flytta in.. Det är aningen mycke skruvar när man har köpt ett helt nytt hem på ikea kan jag informera om..
Sen har jag köpt mej en helt otroligt fin soffa! Ni är välkomna att provsitta den på inflyttningsfika om en vecka eller två:P
Tapeterna är jättefina trots att underlaget för dom inte är det bästa.. å golvet vart svinsnyggt! å Taket är vitt=)
Nu är de kvar att få dit bänkskivor å fönsterbrädor och lite lister å sånt småfix.. men det börjar se ut som ett hem och det börjar kännas som att jag verkligen ska bo där=)
Å de e himla fint väder nu alltså! Helt fruktansvärt varmt.. höll på svettas ihjäl nyss då jag gick hem! Men de e ju så de ska vara på sommaren! Men saknar aningen att vara ledig.. Men snart kommer jag vara de å!

I helg var de festival både här å i Kiruna å jag var inte på nån av dom å de känns enbart skönt.. trots att det hade varit himla kul så hann vi göra sååå mycke annat i lgheten under helgen!

Min mobil e inne på rep förresten.. inte nog med allt krångel vid köpet.. nu funkade den inte alls.. få se om man får en ny eller vad...

De var väl allt jag hade att berätta just nu..
Ska till Anna nu å se om hennes katt blivit nå stor=)
Heipa

Kommentarer
Postat av: maria

Jag kommer garanterat att komma och provsitta din soffa när jag kommer upp till skell igen :) Saknar dig!

2007-07-08 @ 14:26:14
Postat av: camilla

yo! på tiden att det uppdateras lite! vad kul att det börjar bli ordning o reda i lägenheten! jag kommer och sitter in soffan om 2 månader! ha det fint så hörs vi! kram

2007-07-09 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0