Hallojsan!

Numera bor jag i mitt nya palats och fin de är de vill jag lova!
Har dock inte ngon dator där ännu ska nog köpa mej en ny ska nog göra det nästa vecka! då lovar jag att skriva aningen mer ofta!
Idag å igår har jag varit leedig ch de har varit såå skönt! speciellt idag! För igår var vi ute på ICA jobbet.. men de var då sista gången för nu e vi klara!
Nu är jag hos Anna hon har bjdi$t å jättegod middag och sen har vi fikat! Två wienerbröd var! hehe de var gott de:P

Nä nu ska jag nog ta meh en promenad hem! Det regnar inte ens just nu! Jippie!
Jag är trött som satan har varit de nu i fler veckor känns skönt att livet börjar bli till de normala nu!
Igår var min vän Julia förbi förresten! De var så kul att träffa henne en sväng!

Nånå
Heipa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0