Längesen!

Nu har jag fått låna pappas dator medan dom är på semester så nu kan ajg uppdatera lite=)
Min dator fungar väldigt dålig och är alldeles för ful för att få bo i min lägenhet så jag får klara mej utan nu till jag hittar en liten bärbar...
I helgen har jag varit ledig det var väldigt skönt.. var i stugan med familjen vi var till Piteå och käkade lunch på lördagen de var kul! och gott.. så köpte jag ett par nya skor.. Lila Foppa=)
Jobbet flyter väl på som vanligt lite halvless är man ibland man blir som så trött av att prata i telefon hela tiden men tur de e roliga arbetskamrater!
Idag har jag köpt mej en ny säng från ikea den ska levereras v 34 guu va jag längtar.. tror ärligt talat jag har den oskönaste sängen som finns just nu.. 

Imorgon är jag ledig jag hoppas verkligen på fint väder då blir de att fara å bada på vitberget annars så blir de att städa eller nåt sånt roligt.. 
Den här veckan ska jag passa på att rätta stavfelen i b-uppsatsen oxå så jag kan skicka in den så jag får ut min examen nångång.. Typ imorron kväll blir nog de..
Nä nu ska jag sova men ska skriva några fler gånger under veckan=)
Heipa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0