Det gick åt helvet...

Till en början.. Jag gick från banken med gråten i halsen efter att ha fått beskedet att jag itne alls får lån. Jag får ut ca 10 efter skatt å har en hyra på 3,6 dsv de blir 6,4 över.. å gränsen var att man var tvungen att ha 7 över.. Jag frågade varför å de var för att de är ju tänkt att man ska ha råd att ha bil osv.. Å jag tjatade å sa att jag inte alls har nån bil å inte vill ha någon.. Så hon sa att hon skulle se efter vad shon kunde göra å sen höra av sig..

Sen ringde hon hon och jag FICK lånet!
Precis efter ringde mäklar å sa att jag har fått medlemskap i bostadsrättsföreningen godkänt!
Så på tisdag ska vi träffas på banekn så är nycklarna å lägenheten min min min!=)

Nu har jag planerat i min hjärna hur jag ska renovera tror de blir superfint å jag e dölycklig nu alltså!
Jag ahr jobbat till 8 idag var helt själv där från typ sex.. de var rätt skönt de ringde nästan inget å kunde läsa lite på min uppsats så nu börjar de verkligen bli klart=)

Men nu ska jag skriva det sista på den!

Imorron jobbar ajg 8-18 sen e de fest på Tuvan! De ska bli skojj!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är så glad för din skull!!

2007-06-10 @ 20:31:44
Postat av: Cajsa

tjenna.
du jag måste dilla med dig om min post som säkert skräpar hemma hos dig. Måste på någgot vis få den att komma till gotland.
Skumt att det bor någon annan i mitt rum :P
Kul att du ska flytta, ska bli kul och se hur det blir :)

2007-06-10 @ 22:01:16
Postat av: Cajsa

tjenna.
du jag måste dilla med dig om min post som säkert skräpar hemma hos dig. Måste på någgot vis få den att komma till gotland.
Skumt att det bor någon annan i mitt rum :P
Kul att du ska flytta, ska bli kul och se hur det blir :)

2007-06-10 @ 22:02:10
Postat av: cam

GRATTIS!!! fy fan vad kul! jag är så glad för din skull, även om det blir lite längre att ta sig... well done! på onsdag börjar what about brian, glöm inte det! kram

2007-06-11 @ 16:48:09
Postat av: Julia

Grattis lägenhets-Karin!

2007-06-12 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0