Inge Kiruna

Det blir ingen Kirunafestival för min del...
Jag kom på att de är lite onödigt slöseri med pengar speciellt eftersom jag jobbar på fredagen å börjar om igen på måndag.. men nästa år kanske=)
Men det är ju festival i skellefteå den helgen oxå så jag kanske går en dag på den istället det blir nog oxå kul.. pluss att päronen kommer å hjälper mej med lägenheten och det är det viktigaste av allt just nu att den blir klar nångång så jag får flytta in.. jag är inte den som har tålamod direkt..

Idag har de varit sjukt fint väder är lite bränd kan man säga.. det sviiider.. mamma å pappa har varit här i helgen oxå så jag ahr varit i Byske å solat idag på dagen..
Sen har jag målat köket.. två varv.. men de behövs målas minst ett varv till.. Taket är helt klart och tapeterna i vardagsrummet.. jag längtar sjukt mycket att flytta in.. å givetvis får alla som vill komma på kaffe då=)

Annars har det väl inte hänt så mycket.. Det ser ut som bagdad här i mitt studentrum eftersom jag är här typ 1% av min vakna tid.. nu börjar på allvar mina rena kläder ta slut så det börjar bli dags att avsätta en dag för tvättstuga.. Det ska bli så skönt att ha en hel lägenhet sen å inte bara ett litet rum!

Imorron ska jag å Linn åka till Umeå å vara leg. kontrollanter på Ica.. det är ganska kul jobb men känner att det är lite stressigt just nu att hinna med allt.. men det kommer vara ännu roligare sen när man får lönen=)

Nu blire sängen strax

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Åhh, det är så trist när du inte ska koamma.. men jag förstår dig, det är ju så kul nu när du fått en EGEN lägenhet och givetvis ska jag komma på kaffe, är där varje helg =)

2007-06-25 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0