Umeå

Idag har jag å Linn vart i Umeå.. å herregud va vi har kört runt där.. vi hade noll koll på vars allt låg verkligen.. för de mesta var jag ganksa bra kartläsare men inte alltid.. men hade varit skönt om all tid till att hitta alla icor gick till att besöka dom istället..
Imorron e de tillbaka till vanliga jobbet igen.. jag är ärligt talat ganska trött å hade behövt vara ledig från allt en dag iaf.. men de kommer tid för det oxå en annan dag.. om några veckor=)
Imorron ska jag å köpa en ny kyl å frys å spis å fläkt.. hoppas det inte är tusen års leveranstid på det.. Jag hatar att vänta!

Nä nu ska jag äta en macka sen ska jag hämta tvätten från tvättstugan å sen blire att sova.. skööönt!
Nu spolade toaletten.. den gör de av sig själv ganksa ofta jag gillar de inte man blir som livrädd..

Jaja natti
Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Precis som toaletterna i huset i Iatlien där vi bodde förra året.. de spolade av sig själv hela tiden hehe
Tillslut fick vi stänga av vattnet när vi inte behövde gå på toa =)
Jag visste inte att det gjort det och fick väcka Fredrik mitt inatten för att toan var trasig hehe
Men då visste ju han om att de stängt av vattnet.
Puss

2007-06-25 @ 23:30:10
Postat av: cajsa

http://amiee.bilddagboken.se/
om jag är inte är på bloggen så kan man hitta mig här :)

2007-06-28 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0