Jaha Blogginlägg på riktigt nummer 1

Idag har jag å Maria min kära granne varit ute å gått i två timmar... Man kan säga att vi var jätteduktiga=) Å imorron på morronen ska vi göra samma sak igen=)

Sen har de inte hänt så jäkla mkt mer faktiskt... vi skulle visst få tillbaka tentan idag men jag har du inte sett röken av den.. hoppas att resultatet kommit imorron.. Jo jag har spelat betapet ett par gånger.. kanske 2000 =) Du borde testa www.betapet.com de e jättekul!

Ja de var dagens historia nu ska jag göra något annat

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du vännen, du är juh bara för döt du ;P

2007-03-22 @ 20:21:48
Postat av: Jenny

Ja du vännen, du är juh bara för söt du ;P

2007-03-22 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0