Lördag idag!


Det svåraste är att hitta på en rubrik.. Men de kanske inte är så många som läser den ändå.. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit barnvakt sen igår.. De var kul att göra nåt=)

Har även varit å kollat min kusin då hon spelar pingis hon var världsbäst.. hon vann båda dom matcherna vi såg överlägset.. hoppas hon vann alltihopa!

Idag har jag ont i magen så jag tänker inte så så mkt.. glo tv kankse blir de mest spännande som händer.. Igår åt jag både hampis å glass de var inte alls bra.. typiskt att man bli dålig då man äter de man tycker e gott..

Igår gick jag å maria runt broarna på morronen å sen tog vi bussen in till stan där jag träffade Anna vi käkade lunch å så.. sen kom syrran å vi var på stan till efter 4 nångång.. en mascara var de enda jag shoppade.. efter så där många timmar då var de ju nästan meningslöst att gå på stan alls..

Nåå ska till umeå till vackra Julia till helgen förhoppningsvis då kan man kanske shoppa lite=)  Måste ju ha nå fina kläder till mammas fest!

Nå de var allt jag hade att tillägga just nu hoppas alla får en bra helg!  

Kommentarer
Postat av: maria

haha skönt att allt du hittade var en mascara efter alla timmar.. Imon blir det promenad och laxmiddag! kram

2007-03-24 @ 17:46:25
Postat av: Adam

Tack för bullarna, koppen med äppel-te, och det fina sällskapet till en ytterst dålig film:) Just keep smiling..

2007-03-26 @ 10:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0