11 Juni

Då ska jag redovisa min B-uppsats. Känns skönt att inte ha världens press på sig.. Känns skönt att det blev opponering med Linda oxå. Hon är snäll.=)

Jag håller på koka ägg.. tänkte äta det till middag.. Känner mej inte speciellt sugen på nåt alls.. Visste ni att om man sätter en sked i kastrullen då man kokar dom så spricker dom inte.. Det har funkat alla gånger för mej hittills.. ett hett tips!!=)  

Just nu är de sol ute.. Jag älskar verkligen solen. Ska nog åka till solarieöarna imorron efter jobbet.. eller kanske till Byske.. få se vad man e sugen på då man vaknar!

Min mascara suger.. måste köpa en ny ..den billigaste är den bästa. punkt.

Jag har blivit sugen som fan att flytta alltså.. en egen lägenhet.. en två fatta va skönt de skulle vara! Men de får bli till hösten trivs ganska bra med att inte ha nån hyra just nu!

Nä om man kankse skulle spela en betapet.. jag känner på mej att jag kommer vinna en hel del alltså!=) På tal om vinna.. jag köpte två triss.. två tian lotter å två skrapbingon.. jag vann 130 kr. lotterna kostade 100.. de var alltså en bra affär.. ! Sen bytte jag lotterna till två dubbeltriss och en vanlig triss och en skrapbingo.. och vann inte ett enda öre.. Fyfan.. de kanske är sant då att de betyder otur att köpa nya lotter för vinstpengar!

De bästa är att ajg akn åka på festivalen iallafall! De e ju som festival samtidigt här i skellefteå så de var ju inte så lätt att få ledigt.. men som tur var jag ledig helgen och fredagen fick jag byta så jag börjar tidigt som satan men då hinner jag med tåget hem.. så på fredag kväll blire ordentlig fest i Kiruna=)  Jag längtar sjukt mycke!

Imorron kommer CSN jippe
Heipa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag använder också alltid sked i kastrullen efter jag lärt det från dig!! hihi :)

2007-05-28 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0