Plugg

Idag ska jag verkligen försöka att få något gjort.. sitter i skolan nu och kommer på massa annat jag måste titta på datorn bara.. men de går nog över strax..
Imorse ringde sjuksyster till mej och sa att min läkare var som vilken annan människa som helst och hade blivit sjuk! Helvetes jävlar! ursäkta språket. Då har man gått en hel vecka å varit nervös i onödan. Fick en ny tid. Den 29 Maj fatta hur länge de är kvar till dess. Skit!

Min vän camilla sitter här framför mej och skriver hon oxå på nåt arbete. Kul att se henne oxå=)

Få se hur den där dagen slutar

heipa

Kommentarer
Postat av: Bea

vad ska du göra hos doktorn då?= :)
Ha det bra :)

2007-05-02 @ 10:30:17
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0