Hungrig

Just nu börjar jag bli ganska hungrig, men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på.
Men just nu lutar det mot fiskpinnar, fast lax hade ju kanske varit ännu godare.
Ska fundera lite till:)  Spännande svårt beslut alltså..

Igår var Anna och Cam här, vi käkade pottigratäng beasås å fläskfilé, fast cam fick en vegetarisk variant av fläskfilén=) Och ugly betty känns som att den är på väg att bli aningen bättre, det börja hända lite.. Tur det man började ju nästan ge upp hoppet om att den skulle vara bra den här säsongen.
Å Desperata var då bra som vanlig.

Nä nu bestämde jag mig det blir lax, ska ta tag i disken nu.

Heipa

PS. om nån vill anställa mig så går det bra att maila, jag behöver ett nytt arbete nu, annars blir jag pokerproffs.


Kommentarer
Postat av: Sanna

spelar du poker? hihi. det finns ju jobb att söka...har du sökt?
jag söker också jobb..typ söderut..hade varit gött att flytta.

2007-11-07 @ 16:31:30
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Kristina

ja de var fina saker men dyyyra. Jag fastnade för den blåa främen som gjorde att ögonvitan blir änu vitare och gnistrade.
Ska köpa den, men även mascaran som ger volym till fransarna.
Nästa fredag ska hon (tjejen som hade Mary Kay) komma hit till mig och vi ska ha en make-up kurs =)
Så det ska bli jätte skoj!!!
Puss min älskling!

2007-11-07 @ 17:44:17
Postat av: Jenny

SÅ du ha dagar att ta ut..spännande, va kul om du kommer till stan kan vi leka lite!;) nu måste ja springa vidare skall med tåget nu men vi hörs kram banan!

2007-11-08 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0