Jobb jobb jobb

Den här veckan har jag jobbat sex dagar i rad, ledig idag sen jobbar jag fem dagar till.
Dessutom jobbar jag kväll.. hela veckan, det är de absolut värsta som finns dessutom. från 14.00-22.00 jag som gillar att göra saker efter jobbet och inte innan. Dessutom kommer man inte hinna göra nåt, tex umgås med folk. och det värsta utav allt, min favoritdag, Tisdag den blir inställd. Usch

Nä det hade varit skönt att ha fasta arbetstider, samma tid varje dag och jämt ledig på helgerna.

Idag har jag gjort absolut inget, läst ganska mycket i min bok, den heter perfekta hemmafruar, men det är med alldeles för mycket folk i den, man kan som inte hålla isär alla och komma ihåg vad det var för speciellt med alla. Men den är ganska spännande iaf, men ingen jag direkt rekomenderar.
Det var dagen boktips. =)

Nä nu ska jag fixa lite

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0