Optikerbesök

Idag har jag varit hos optikern, hon sa att jag fick fortsätta med linser och det var ju bra de=)
Var en sväng till Cajsa oxå å hon bjöd på mat de var bra de!

Igår på hudvårdsgrejjen köpte jag mig en rengörings kräm till ansiktet och en återfuktande kräm till efter man har rengjort ansiktet, då nu är det färighaft med schampoo.
Dock kostade dessa två produkter 700 spänn så jag hoppas den där Mary Kay är en bra dam.

Ännu idag har jag mått illa av den där pizzan jag åt i lördags, usch jag ska aldrig mer bli sådär mätt någonsin, ska försöka iaf.

Måndagar är rätt kassa dagar alltså, dels är det jäkligt långt till helgen, och speciellt den här veckan eftersom jag jobbar 6 dagar. Sen är det bara skit på TV.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenkopenko

VIll ha litte update;) ha tråkigt här på jobber ju!!

2007-11-07 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0