Stöld

Jo, jag har precis stulit bilder från min vän Annas blogg (dearanna.blogg.se)
Eftersom någon Stulit?! min kamera så att jag inte kan ta några egna bilder ännu.
Borta är den iaf och den finns inte i mitt hem, dock så har jag kvar mitt minneskort men det hjälper ju inte så mkt.
Kan tillägga att min bärbara hemtelefon helt plötsligt även försvann där i samma veva, och jag har letat ihjäl mig efter den men den finns inte i mitt hem, och ja jag hade fest hemma i samma veva.
Skumt..
Men här kommer lite bilder iaf =)
Jag kan ju tillägga att det var från förra helgen då jag och Anna fyllde 22!=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

kul med bilder! men en bild är ju väldigt liten.. :P
haha. :)

2007-11-04 @ 13:01:24
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0