Kalles randiga med banan

Imorse for jag å morsan på Ica Maxi å handlade, jag köpte då kalles randiga med banansmak.
Jag gillar ju banan ganska mycket till allt möjligt så jag tänkte att det är lika att testa.
Den var inte så farligt äcklig faktiskt.
Men kalles randiga så som den ska vara är mycket godare. Men då vet ni kära vänner ni kan testa den utan att ni dör:P Men den vanligt randiga slår inget!

Idag har jag även fått mina linser, herregud vilket piller att få in och ut dom, det går ju inte att inte blinka när man pillar sig i ögonen, men jag antar att man vänjer sig!

nu ska jag lägga mej å läsa min nya bok, började med en igår oxh den verkar vara bra!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är en vanesak det där emd linser. Men när du väl lärt dig det och hajjat galoppen så kommer du inte vilja vara utan. du kommer känna va skönt det är att slippa glasögonen;) Nu ha ja t o m updaterat min blogg, tror ja åste börja skriva där lite oftare va så du ha nått att göra på jobbet(eller hemma) när du ha tråkigt ;) Kram banan (och inte randig)

2007-10-10 @ 09:24:22
Postat av: kusin

Hejpa hej :)
jag tror inte jag vågar pröva kalles randiga m banan.. låter fruktansvärt äckligt! jag menar,.. banan?? och kaviar?! hah.. sjukt :) det är ju som att blanda sill och typ apelsin?

2007-10-10 @ 14:02:49
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: cccccccaaaajjjjssssaaaa

linserna vänjer man sig vid.. kommer gå galant efter ett tag! Annars får jag komma och hjälpa dig pilla i ögona :P
Randiga.. jisses, dör av tanken. hur kan man komma på en sådan ide en gång?? människor nu förtiden..
see ya karin. kram

2007-10-10 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0