Söndag

Idag är den enda dagen den här veckan jag har haft ledigt, jag sov länge, vaknade vid halv tolvtiden och var helt död, jag hade lätt kunnat sova flera timmar till, men tänkte att man kan ju inte sova bort hela dagen, men det känns som att det blir en tidig kväll idag iaf.
Sen har jag tvättat, har sista laggningen i tumlaren nu, det blev endast sex maskiner. Jag verkligen hatar att tvätta...

Sen har jag varit hos syrran en sväng å varit i stallet när hennes dotter hade ridlektion.
Jag blev även bjuden på middag det var tacos och det var gott!

Det hade varit kul om dom hade kunnat visa nån bra film på tv idag, men inte..
Nä nu ska jag nog ringa min mamma en sväng.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0