Underbara Tisdag

Idag har tjejjerna varit här det var väldigt trevligt=)  Vi käkade sallad å bullar å kollade desperata och skvallrade på om vesäntliga ämnen, som tex vilken disney figur vi helst hade velat vara=)
Igår var Maria här å käkade det var oxå väldigt trevlig! Det var längesen vi hade middag tillsammans! Men det får de bli ändrig på!=)

Jag lyckades få bort fredagen nu till helgen så jag är lång ledig.. känns underbart att bara ha två dagar kvar att gå till jobbet innan det blir HELG!=)
Dock jobbar jag kväll imorgon och det ska väl inte bli såå spännande.
Nä nu ska jag ta mej en Beta å sen hoppa under täcket

Heipa

Kommentarer
Postat av: maria

ja det får de bli ändring på! :) du på söndag är det bowling! glöm inte! kram kram

2007-10-17 @ 17:25:34
Postat av: Anonym

Tjenna hejsan.. nu är jag på ön igen.. Känns skönt att få komma hit ett tag. Hur ser din vecka ut då? Ses när jag kommer hem?
kramelikram

2007-10-17 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0