Det är inte lätt att vara klok jämt

Ibland kan man verkligen funda om man glömt hjärnan hemma.
Igår morse for jag till jobbet utan snus och utan börsen.
Så då fick jag ringa till brorsa att han skulle komma förbi med snus vilket han var himla snäll och gjord annars hade jag nog dött...

Sen då de e en kvart kvar tills jag slutar jobba så ringer jag och beställer pizza som jag var så himla sugen på så här dagen efter.
Så precis när jag åker från jobbet så kommer jag ju på det. jag har ju GLÖMT börsen hemma. Och då var ju pizzan klar så de var bara å hoppa på cykeln cykla hem sen tillbaka till stan å sen hem igen.. Väldigt irriterande, men pizzan var väldigt god iaf!
Kan rekomendera er att äta på nya viking inne i stan!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha.. va söt du är karin :) fast du är lite virrig. hihi. jag ska äta på viking i stan när jag kommer dit!!.. kraaaam

2007-09-18 @ 16:58:44
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0