Kiruna!

Nu tar jag mitt pick och pack och åker till Kiruna!
DEt ska bli skönt att komma hem till mor och far en sväng!'
Det är så jobbigt när man ska ut och resa för det känns ALLTID utan undantag som att man har glömt något viktigt,
undra vad jag har glömt idag då.
Nå skitsamma det som inte är med är inte det helt enkelt.

Det är lite halvstressigt när man är hemma för man vill ju hinna träffa så många som möjligt men det är svårt att hinna överallt på en helg. men ska göra mitt bästa iallafall!=)

På Lördag ska vi och fjällvandra om det nu inte blir helt kasst väder!
 De ska bli skoj de!
Nu ska jag ta en sista vända i mitt palats å se efter att jag har med allt.

Vi bor ju i skogen i Poikkijärvi så räkna inte med någon uppdatering nu på ett tag:P  (söndag)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hur länge ska du vara borta då??
Skönt med semester :)
kramkram

2007-09-22 @ 14:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0