Sysslolös

Är jag just nu. Jag har inget att göra. Fast det är oxå ganska skönt ibland.
Idag har jag börjat jobba kl 05.55 det e tidigt de. Så lite seg e man nu.
Idag är även min älskade kusin åkt hem. Det var så roligt när hon var här!
Kolla hennes blogg där finnes bilder från helgen
www.ssan.blogg.se
Finns även som länk där till vänster!
Idag har jag ätit potatisbullar å bacon å lingonsylt! Det var ganska gott jag jag berätta. Intressant va...
Jag är aningen less på mitt jobb nu.
Söker nya jobb det är inge kul att inte tjäna nåt typ..
Så har nån ett jobb i bakfickan till mej är ni välkomna att höra av er!
Jag har förresten fått hem min b-uppsats idag i trycktform.. Jag måste ta tag i det där med att ansöka om examen.
Det blir kanske morgondagens Projek!
Jag hann iaf få mitt studentkort och jag har räknat ut att jag kommer tjäna mycket på att ha de. Billigare telefon ,gratis att gå in på krogen, å alltid dip till stripsen efter krogen på max:P

Det var det för nu
Heipa

Kommentarer
Postat av: kusin

Tack för reklamen ;)
hoppas vi ses snart igen!!

2007-09-06 @ 18:48:05
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0