Tjejmiddag

Idag har jag varit hos Tjejerna på 154an och Anna var å där å käkat tacos! Det var väldigt gott och väldigt mysigt!
Tack för det!=)

Så kollade vi lite Idol å så kollade vi Heros.
Den e liiite läskig alltså.. men det går bra om man håller för ögonen ibland.
Imorron börjar jag jobba 11.30.. känns lite halvdrygt att jobba till kl 20 en fredagkväll. Men men=)
De blir ju liiiiiite OB iaf...

Jag är som sugen på en fest men jag jobbar på lördag så detg blir inget den här helgen.. men om två veckor, den 29, då blir det iaf för då har vi personalfest!

Nä nu ska jag nog försöka sova

Heipa

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag vill också va med på fest!! i skeå ! :D
fan jag måste komma snart igen...:D
kraaaam

2007-09-14 @ 17:07:28
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: jenny

skojj med fest, skall nog också festa den 29:e men inte pga av firmafest, de blir i okt på dundret de, nä den helgen måste man j supa
ner sig för att man bli ett år äldre;P förresten så ha ja löst sängprobleme nu, fick ihop den tillslut, men nog fick ja klia mig i huvudet många gånger..kram banan sätnos:)

2007-09-14 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0