Äntligen Fredag och moster!

Igår blev jag moster till Vera.
Det ska bli kul att se henne sen på riktigt!
Idag fyller min lilla mamma år ifall ni ville veta.

En dag när jag kom hem från jobbet så sa min kille, som för övrigt heter Johan, brukar du ha svårt att varva ner efter jobbet?
Å jag tyckte väl inte att jag brukar ha de.
Så sa han att jaa annars kan ju nikotin vara bra för att varva ner.
Och jag bara ööh... okej.. (tänkte jag om inte annat)
Å sen jaa du kanske vill ha en SNUS!?

Okej så jag blev avslöjad, han hade hittat hit till min blogg och läst den, jag hade kankse glömt och säga att jag ha snusat, och att jag har en blogg :)

Jaaa jaa.. idag slutar jag 25 över tre.. å guuud så jag längtar.
Idag är även sista dagen i min utbildning sen får jag klara mig själv, hur nu det ska gå.

Ikväll blir det nog 154:an, det blir skoj!

Nu ska jag käka lite frulle medans det är lugnt!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja där ser man, två avslöjanden på en gång, snus och blogg ;) hade smam problem ja, dock inte snuset men bloggen, blev påkommen ja med av magnus ;) shit happens.. Grattis till lilla Vera hon är säkert en söt liten krabat

P.S saknar dina värmande mail på dgarna ;)

2008-04-18 @ 10:31:40
Postat av: Lisso

Hahaha.. det var ju kul!
Måste skicka ett grattis sms till din mamma!
Kram

2008-04-18 @ 10:40:24
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Irene

Tjoho Moster!!!
Bäst för dig att du dyker upp!!!
Kram

2008-04-18 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0