Fredag igen

Den här veckan har gått rätt fort faktiskt, skönt..
Om 1 timme ungefär så har jag oxå helg..

Jag har nu jobbat en vecka själv med mitt nya jobb, och hittills går de bra..
Kul är det oxå, tycker inte alls det är lika hemskt att gå till jobbet nu för tiden.

I Tisdags var tjejjerna hos mig, jag hade gjort palt. Det var gott.
Milla hade en kul teori om hur man kom på palten, typ det var några barn som hade matkrig och så slänge dom en klump med potatis och mjöl som råkade hamna i en kokande gryta och så tänkte dom att det var lika bra att testa äta den, eller nåt sånt. Vem vet det var kanske så det var=)

Imorgon ska jag, hör och häpna, festa, och sen gå på krogen.
Först ska jag på stan med Laila och shoppa, även det ska bli skoj för det var länge sen sist.
Och det bästa av allt vi ska äta på subway innan vi sätter igång, ska bli sjukt gott!
Jag kan för övrigt berätta att det är i November jag senast varit ut.

Nå nå nu har jag inte så mkt mer att berätta!
Trevlig Helg!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-25 @ 19:08:20
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: lisa

ha en bra kväll! :)

2008-04-25 @ 19:10:47
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Therese

Hoppas du får en trevlig kväll. Kul att höra att allt går bra för dig. Sköt om dig.

2008-04-25 @ 21:12:58
Postat av: Sis

jag vill gå ut med dig syster!! saknar diiiiiigg!!!
fan jag måste komma snart...men jag har ju aldrig råd...åååå

2008-04-25 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0