God morgon!

Se och häpna här kommer en uppdatering!

Jag har då kommit hem från Kiruna nu iaf.
Det var lite tråkigt att det var så kallt där när det var påsk men det var skönt ändå att få vara hemma hos mor å far.
Vi åt så himla gott hela tiden, det blev pluss på vågen, inte bra=)
Resan dit som jag skulle åka tåg gick dock inte så bra, för det kom visst inget tåg, så jag fick åka taxi till Kiruna stället, ändå till gården i Poikki.
I Boden blev det taxibyte och bara därifrån så stod taxameten på 8000 så det blev ingen billig resa för tågbolaget=)
image47

Idag är jag ledig, så det är ju tur jag är uppe i tid.:)
Jag steg upp med J kl 06.00 å har skjutsat honom till jobbet så jag kan ha bilen, måste och lämna in mina betyg på ett ställe, berättar mer om det sen, om det går bra:P
Sen ska jag och handla, måste köpa lite mat, och givietvis kan jag inte komma på nåt bra alls att äta men det kanske löser sig på affären.

I fredags var det fest hos storebror och det var riktigt riktigt trevligt alltså.
Vi är bjudna dit idag oxå, får se under dagen hur det blir.
Men ska då gå på systemet för säkerhetskull iaf.

Nä nu ska jag försöka fortsätta skriva min handlingslista.

Heipa


Kommentarer
Postat av: sis

Vad är dom inne i för festperiod.. mkt nuförtiden :P

2008-04-06 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0