Jobbigt på jobbet!

Okej nu är jag inne på timme 10, usch vilken dag, men vet inte riktigt hur jag vill ha det, för ringer det mycket så är det jobbigt för att det ringer mycke men tiden går snabbare, och ringer det lite så går tiden så sakta för att det inte ringer nåt, men det är skönt att vila öronen.
Kan det inte bara vara så att tiden går fort och det ringer lite?

Nånå, det har inte hänt så mkt mer idag än jobb alltså, dessutom har jag ingen rast på mina 12 timmar så börjar känna mig lite öm i nacken och ryggen nu, hösäcksposen fungerar inte så bra i längden tror jag nog.

Imorse var det -1 grad när jag gick till jobbet, har ingen aning om hur det är nu men hoppas att det inte är så kallt iaf.

Nu ska jag dricka en c-vitamin.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

Hojja, jag är inte avundsjuk.. Dom 12-timmars är inte roligt.. fast när man väl jobbat klart brukar det kännas som att det gick ganska fort ändå =)

Hoppas allt är bra annars!
Puss Puss

2008-04-07 @ 06:16:18
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0