Lördag kväll

Kors i taket, det blir uppdatering så här en lördagkväll:)
Igår var vi hos brosan och drack öl. men vi kom hem rätt tidigt.. tror den var vid 11 så det har gått rätt bra att vara människa idag.
Har fått installerat en rullgardin i sovrummet så nu kanske det går att sova när man väl har sovis.
 
Det blev tacos till middag och det var gott, synd bara att vi glömt att köpa den goda bananen att ha i.

Imorgon jobbar jag 12 timmar, från 8-20
Det är lite jobbigt att fördriva tiden så länge.
Så om nån har lust att ta en beta eller så, så vill jag oxå!

Ikväll blir det en film och den goda glassen Vinetta.

Heipa

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

Snälla, jag behöver din hjälp!

Hjälp till att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns på min blogg.

2008-04-05 @ 21:25:38
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: adjunkten

gillar ditt användande av bestämd artikel om grejer.. "den goda glassen och bananen"=P..

nä nu ska jag gå och dricka lite av det kalla vattnet.=)

2008-04-06 @ 11:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0