Snöskottning

Idag har jag och Johan varit till Gråliden, han satte en sak på skorsstenen.. Jag däremot, skottade snö tills jag var helt slut!


Det var helt oskottat alltså så.. så jag gjorde först en gång till huset och sen en till garaget, kolla va långt det är dit!


Men det var skönt att vara ute och göra nåt iaf!

Johan hade byggt en jättefin sak i plåt som han fick fast där uppe tillslut!


Sen har vi varit till Krysset som dom flesta söndagar senaste tiden, det var mkt gott.

En av biljetterna till Kiruna har vi fått sålt till min kära vän Lisa, dom går iväg med posten imorron.

Få se om man lyckas få någon annan att köpa den andra..

På fredag bär det av till Kiruna, med syrran, direkt efter vi slutat jobba. 
 
I torsdags var jag å Johan å kollade vi hade iaf tur med vädret-igen på bio.
Den var dock inte lika rolig som ettan, blit väldigt konstigt när filmen börjar i södra Sverige och dom är påväg till Luleå, sen är dom på Max drive in i Luleå och beställer mat ( men det ska föreställa att dom är mer söderut) sen åker dom till Norrköping och Kolmården, Sen är dom på statoil på Håkansön typ, som är vid Piteå, å då måste dom köra heeela natten för att komma fram till Luleå... Lite sånt stör man sig på när man vet vars dom är hela tiden på rikigt, men hade man aldrig varit i Norrland hade det ju inte spelat nån roll..

Nää nu ska jag se om man kan komma på nån film att se ikväll innan sanningens ögonblick börjar!

Heipa 




Kommentarer
Postat av: Therese

Oj det var inte lite att skotta =). Hoppas allt är bra med dig...nedräkning nu förstår jag. Kram

2008-12-15 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0