Jo men att mjölbaggar är ju trevliga husdjur

Eller så inte.
igår var farsan här och satte in hyllor i mitt skafferi, så skulle jag möblera om där inne idag och då hittade jag 4 mjölbaggar som låg på hyllan längst ner, den enda hyllan jag hade tidigare.
Så jag har tömt skafferiet och slängt två Ica kassar med mjöl loch diverse andra grejjer man har i skafferiet och sen har jag sanerat det totalt, jäklar jag har torkat ur det.
Sen när jag ändå var i städartagen så städade jag resten av min lägenhet oxå.
Men dammsugare har pajjat, jag måste köpa ett nytt sånt där som sitter längst ut på röret.
Tur att jag precis var klar när den gav upp.

Igår lagade jag och mamma mat oxå, det blev:
Plommonspäckad karré
Rullader med fetaost och soltorkade tomater
Pannkaka
Kycklingpaj
Så nu har jag en jäkla massa matbackar=)

Idag blire kalas hos syrran så ska måla ögonsvansarna nu och sen dra..

Heipa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur ser en mjölbagge ut?:S

2008-02-04 @ 20:43:51
URL: http://thenewone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0