Sjuk alla hjärtans dag

Idag är läget som följade, jag har ätit lite fiskpinnar och mos, det var faktikt gott med lite mat.
Min hals är ännu jäkligt svullen, känns ungefär som att det fastnat en köttbulle där, inte så jättebehagligt.
Jag är totalt orkeslös i kroppen, orkar inte mycket mer än gå mellan rummen här.
Men det känns inte som att jag har nå feber nåmer och det gör inte ens nästan lika ont nåmer.
Jämförelsevis så känner jag mig jättebra, men hade jag vaknat upp en dag och mått så här när jag var frisk så hade jag tyckt att jag var ganska så sjuk.

Nyss kom posten jag hade fått ett jättefint Alla hjärtansdag kort av Julia! Tack min vän jag blev jätte glad!
Sånt värmer verkligen!=)

Nä nu ska jag nog kolla lite fruktansvärt bra tv istället en stund.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0