Äntligen är måndagen över

Det är som alltid lite trögstartat på måndagar, då är det verkligen långt kvar till helgen.
Var som lite seg efter jobbet men har nu varit och gått runt broarna med Cajsa, verkligen skönt med lite frisk luft.
Och för att kompensera det har jag nyss ätit en stooor bit paj=)
Fast egentligen är jag mest sugen på något salt.

Dagens Middag blev Felix små Delikatesskötbullar(dom enda som går att äta i köttbullsväg. förutom hemmagjorde såklart) och hemmagjord pottimos, sås och lingonsylt, det var gott.
image26

Snart ska jag duscha känner mig som ett mähä, men man måste ha sånna dagar oxå!=)

Det är en kul film idag på 4:an men den slutar först 00.50, så vettefan om man orkar se den alltså.

Nä nu ska jag göra ett ryck.

Heipa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0