Dålig dag idag

Idag har inte alls varit en rolig dag, jag har varit svinirriterad på jobbet, för 3:e dagen i rad har jag fått sitta ensam på två kundtjänster 3 timmar på morgonen, vilket betyder att jag inte kunnat gå på dass, ta mina raster eller röra mig överhuvudtaget mer än 2 cm från datorn.
Och därför har givetvis dom som ringt till mig haft underliga saker för sig och varit arg över, och ibland blir jag fan arg tillbaka, inte nu så att jag låter kunderna märka det över telefonen, men jag förstår mig inte på folk som ska klaga på precis allting, kan man inte bara vara nöjd med det man får ibland?
Är det sååååå hemskt verkligen?
image23
Så där har jag velat göra efter var och varannat samtal idag.

Sen det här jävla nikotinsuget, det enda som kunnat lugna mig idag på jobbet hade varit en snus, vilket jag såklart inte har tagit, känns som att mina nerver snart är på utsidan av kroppen istället för på insidan.

Nå nu är det iaf fredag eftermiddag och jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, det enda jag vet med 100% säkerhet är att jag inte ska dricka och inte jobba.

Kanske det är något bra på TV om man har riktigt tur.

Nu ska jag ringa en vän, känner att jag måste prata ut om denna jobbiga dag!
Snacka om tur att jag inte råkar ha en dosa hemma, för då hade jag fan tagit en, önskar dock att jag hade toy eller nåt.
Snacka om att småsaker blir grova av lite abstinent.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Monica

kanske du skulle gjort också stampat på på luren eller bara lagt av den en stund hahaha hoppas du hittade en vänn som du kan avreagera dig på ,)trevlig helg!

2008-01-04 @ 17:17:54
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: styleangel

Hoppas det kommer bättre dagar. KRAM

2008-01-04 @ 17:19:15
URL: http://styleheaven.blogg.se
Postat av: Kristina

Du fixar det vännen!!!! Du är redan så duktig!!!!!
Jag backar upp dig till 100 %... för även Fredrik har slutat röka och just nu vet jag hur du har det ;)
Kämpa på min vän!!!!!

2008-01-04 @ 18:02:30
URL: http://www.kristinau.blogg.se
Postat av: Matos

jag har ju också slutat som du vet. jag tycker det går svinbra=). det är nästan att det är kul..

2008-01-04 @ 22:57:52
URL: http://tores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0