En timme och Tio minuter

Det tog ganska precis 1 timme och 10 minuter att gå runt broarna idag, då gick jag ner vid Viktoriabron, sen över lejonströms och sen tillbaka till Viktoriabron.
Och Guuu så duktig jag känner mig nu, men jag blev ganska genomfrysen, så har precis druckit en stor kopp med te. Jag pratade med Carro hela min prommenad då kändes det som att tiden gick väldigt snabbt.
Vi bestämde att vi ska göra samma sak imorgon. Nice.

Undra vad man ska göra resten av idag då.
Blir iaf duschen snart.
Först tänkte jag att jag skulle laga nån god mat, men jag gör nog det imorron istället, det får bli pytt i panna idag.
Spännande Lördagsmat.
Felix Krögarpytt är den enda pyttipannan som går att äta.

image24

Jahaa.. Idag är det hot chick på TV4+ den är faktiskt ganska kul, klockan 20.00 börjar den.

Nä nu blir det nog duschen så man blir människa idag.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är så Gullig Karin :D

2008-01-05 @ 22:56:02
Postat av: Moa

Vad roligt att så många skriver blogg, kul att följa med i svängarna! :-) Gott nytt år kram Moa

2008-01-06 @ 00:03:07
URL: http://moamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0