Gårdagens goda gärning ledde till en seeen natt

Igår kom Johanna och hälsade på mig på kvällen, så när hon var här kom jag på den smarta idén att föra över alla bilder från min gamla dator, som för övrigt låg längst in i mitt proppfulla förråd i källaren, till min nya dator.
Så jag tvingade henne att hjälpa mig att få upp den, väger typ 300 kilo, och sen packade hon ner alla filer å sånt där jag inte fattar mig något på, sen efter många många timmar, klockan 03.00 var jag klar med allt.

Så nu ser det ut som jag är värsta datanörden här med 3 datorer på mitt vardagsrumsbord.
Men snart åker den stationära ner i källari igen..
Måste bara samla orken för mitt liv som tyngdlyftare.

Idag eller rättare sagt i natt har det öst ner snö, det finns hur mycket snö som helst alltså, min balkong är halvt på höjden full med snö.

Imorgon börjar mitt nya promenadliv, mitt jobb flyttar hur långt bort som helst, och genom att man får slavlön där så är det ju bara att glömma att man kan köpa busskort.
Men då kanske man blir värsta vältränad till sommaren=)

Idag ska jag stada, och det ska jag göra genast så det blir bortgjort!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0