Heshet

Idag är jag väldigt hes, fast det var värre på morgonen.
Så jag är alltså inte på jobbet idag.. Lite svårt att jobba i ett telefonjobb utan röst.
Fast givetvis ringde dom och kollade om jag verkligen inte kunde komma ändå.
Fast dom trodde nog mig när dom hörde hur jag lät.

Jag ska få låna storebrors bil.
Det blir perfekt jag behöver verkligen handla, det är verkligen ryssland i min kyl.

Det blir verkligen skönt med långhelg, för jag mår inte så dåligt, lite ont i halsen bara.
Jag känner mig absolut inte febrig eller så.

Nu ska jag blåsa håret.

Heipa

Kommentarer
Postat av: jenny

hur skall ja klara av att jobba utan dina fina kärleksmail;)

2008-01-18 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0