I am legend

Den filmen såg vi igår, den slutade inte så som jag tyckte den skulle sluta.
Men den var mindre hemsk än jag trodde den skulle vara iaf.
image30

Idag skulle jag å Maria ut och gå men hon är sjuk idag så jag ska nog ge mig ut själv, kan ju inte sitta inne hela dagen.
Fast det börjar bli lite kallt ute nu, -7,8 var det nyss.

Idag har jag även fått brev av CSN att dom tycker att jag ska börja ge tillbaka pengarna till dom, jätte kul.
Ganska irriterande att dom skickar ut avier för ett helt år framåt, dom kan väl skicka ut när det är dags att betala istället för hur ska man lyckas hålla koll på dom under så lång tid.

Nä nu ska jag ge mig ut innan jag ångrar mig.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

ganska kallt? Här kan jag tala om för dig att det är -18. och här i närheten (Gissar på nikka) Så har det varit -37, så försök inte komma med undanflykter för era -7 ;)
Puss

2008-01-23 @ 15:07:50
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0