Jag har stulit från Johanna

2007
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, Jag tog tex examen, det har jag aldrig gjort förr, köpte mig mitt boende, fast jag gjorde nog inget spännande jag inte gjort förr.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp
Dog någon som stod dig nära? Nej, eller min gamlamommo
Vilka länder besökte du? Finland förrutom Sverige då...
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Jag har ju ett jobb, men vill ha ett nytt under 2008
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Det finns vissa datum jag kommer minnas, men hemligt:P
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Egen lägenhet, Klar med skolan, och lite annat. =)
Största misstaget? Det var nog kanske något som hände där under våren, början av sommaren. men inget jag tänker gå in på här.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Tveksamt, kanske lite förkyld nångång. men inte så att jag legat däckad direkt.
Bästa köpet? Tveklöst min lägenhet!
Vad spenderade du mest pengar på? Hyran och mat ungefär.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, jag har varit riktigt glad flera gånger!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Oj, brukar inte tänka på olika år till olika sånger utan mer händelser som jag sen aldrig kommer ihåg årtalen på.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I slutet av året har jag då varit riktigt glad även om början av året inte startade så bra.
Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte, tjänat mer pengar kanske..
Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit mindre.. Får göra det i år istället.
Hur tillbringade du julen? Hos min bror med hans familj och mor å far.
Blev du kär i år? Kanske det.
Hur många one night stands? Määh de kan jag ju inte svara på..
Favoritprogram på tv? Tveklöst Desperata hemmafruar.
Bästa boken du läste i år? jag har läst ganska många böcker i år, vet inte riktigt vilken som var bäst.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nä jag hatar inte folk.
Bästa musikaliska upptäckten? Gillar inte musik=)
Något du önskade dig och fick? Japp, nya ytterkläder.
Något du önskade dig men inte fick? Nä.
Årets bästa film? Vet inte.
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag jobbade först, sen var mina vänner och fikade, familjen var dagen innan födelsedagen.
De bästa nya människorna du träffade? Mina Arbetskompisar.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? hmm.. som min stil.
Vad fick dig att må bra? Lite olika
Vilken kändis var du mest sugen på? Jag brukar inte vara så sugen på kändisar...
Vem saknade du? jag har väl inte saknat nån levande direkt ett helt år, brukar ju som träffa dom flesta liite oftare än så.
Favorit månad? Sommaren hade jag svarat i vanliga fall, men då jobbade jag så mkt. så April var nog bäst när vi var i Kiruna och firade mamma å det var påsk.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja en vinst på triss tex=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0