Nikotinsuget suger

image22

Kolla så god den ser ut, nu har jag inte snusat på mer än ett dygn. Ett och ett halvt nästan, herregud så duktig jag är.
Men säger en sak, jag är så sjukt sugen på en snus så det kryper i kroppen.
Jag vill egentligen mest bara sova för då känner man inte suget, efter varje måltid är det dödens, men jag ska fan sluta nu.
Sist jag skulle sluta började jag med onico, men den här gången ska jag inte använda mig av något substitut, nu ska jag sluta på allvar.

En annan viktig sak i detta slutande är att jag ska absolut NTE börja småäta heller.
Nä nu börjar ett nytt hälsosamt liv!

Idag i övrigt har jag jobbat, städat, pratat med Carro, ätit, diskat klättrat på väggarna

Nu hoppar jag under täcket innan tapeterna rasar ner.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenkopenko

Lycka till gumman! Håller tummarna för dig att du skall lyckas..och för min egen del också, fast ja fuskar ju lite med onico, men de intaget har minsaket drastiskt må ja säga;)

2008-01-04 @ 08:29:32
Postat av: Lisso

Åhhh, du är så duktig käre kamrat!
Men vet Johan om nu att du har snusat? ;)
Önskar dig verkligen lycka till!
Puss

2008-01-04 @ 15:41:09
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0