Nyårsafton

Jo igår blev det ju som fest, och en ordentlig sådan, herregud så berusad jag blev.
Vi var hos Johanna, och drack, och vi hade faktiskt riktigt skoj!
Vi började med att handla middag på maxi, sen for vi å lagade lövbit med kroketter och beasås.
Sen började det rejäla intaget av drickande.

Sen när det blev mitt i natten å man ville hem till sin egna säng å få sova så tog det givetvis ungefär 100 år att få en taxi, eller iaf en och en halv timme.
Sen när jag ääntligen kom hem, så hade jag ju glömt min hemnyckel hos Johanna, men som tur var så va chaffisen snäll och hämtade mig så jag fick hämta nyckel.

Idag mår jag väldigt dåligt kan jag berätta, nu tar det läänge innan nästa fest kan jag lova.
Dessutom jobbar jag idag, tycker ju ganska synd om mig själv:P

Nu ska jag hämta ett glas vatten

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0