Överlevde natten

Utan snus, dock har jag drömt som en tok om det, men än så länge idag så känns det faktiskt rätt bra-

Jag tror jag ska koka lite gröt nu, blev som sugen på det. Och sen ska jag nog gå runt broarna, här på Norrböle är det idag -8,3 grader, ganksa kallt men inte vansinnigt så det blir nog skönt.
Det känns som att man sitter inne på jobbet dygnets alla ljusa timmar, blir skönt att få testa på det där med att vara ute i solen=)

Imorse har jag beställt 5 nya böcker. lite blandat hoppas dom e bra.

I helg börjar det för övrigt vara dags att städa bort julen, herregud så jobbigt, jag som tagit fram en heel julstjärna=)
Jag ska nog städa bort den idag eller imorgon, krävs mycke planering alltså:P

Nä nu gick jag

Heipa


Kommentarer
Postat av: styleangel

Hoppas det går bra i fortsättningen att vara utan snus! Jag hejar på dig!

2008-01-05 @ 11:56:57
URL: http://styleheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0