Rekordsvinigt i mitt hem

Som ni kära vänner vet så är jag ju ganska mycket för att städa nu för tiden, men idag ser det ut som bagdad i mitt hem. Nästan iaf.

Igår blev ju inte många knop gjorda, när jag kom hem från jobbet kl 18.00 var jag varken i ca 2 h sen somnade jag och sov till i morse, jag var sååå slut så slut.
Snacka om att jag har bakisångest oxå.
Usch känns så där äckligt hemskt i hela kroppen.
Inge mer drickande den här månaden kan jag ju säga..

Men klockan är ju inte så mkt ännu och jag är ju ganska utvilad idag så jag kanske gör slag i saken snart.

Jaha annars finns det väl inte så mkt mer att tillägga.
Jag är hyffsat irriterad på lite småsaker.
Men det är ändå inget som går att lösa eftersom det på något konstigt sätt jämt blir mitt fel, även om jag hade en god tanke så blir det ju vänt till att jag är elak på ett eller annat sätt.

Nå nå, nu blir det middag iaf.
Vet inte riktigt vad bara, måste kolla kylen.

Heipa



Kommentarer
Postat av: Jullan

If she only knew!

2008-01-02 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0