Sjunkande Dalen

Ikväll var jag och hälsade på Johanna i Sjungande dalen, gick dit och gick hem, så det blev ytterligare en timme motion, känns väldigt bra nu.
Det är dock -14 grader nu så kinderna är lite borta, men ändå skönt.

Jag åt typ ett kilo chips hos Johanna, det är så svårt att sluta när man inte kan ta en prilla som hejdar suget efter något.

Jag känner mig rätt pigg nu, har inte riktigt varvat ner efter all friskluft.
 Det känns ändå som att den här helgen har varit halvlång, en hel dag kvar att vara ledig, helt underbart, jag har som lite söndagskänsla i kroppen nu, men som tuuur är så är det inte de..

Förresten kul att det går så bra för Charlotte Kalla! Jag hejjar på henne!

Nu ska jag försöka sova, eller nåt.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0