Tisdag

Det var ju tur att dom på aftonbladet läste min blogg och ändrade tillbaka till det normala.
För mest trolig är det ju därför det ser ut igen som det brukar ;)

Idag har jag oxå varit sjuk, var som hes i morse, men nu börjar det bli bättre.
Jag och Maria har gått runt broarna idag, det var skönt med lite friskluft.
Vi bestämde oss även för att göra det imorgon.

Idag ringde dom iaf och kollade att jag verkligen var sjuk, igen.
Men nu har jag nog varit sjuk klart, jag är ju ledig till på Lördag så.

Igår började jag läsa en ny bok.
image29
Mina Hemligheter.
Den är verkligen rolig, jag skulle bara läsa ett kapitel innan jag somnade, det slutade med att jag läst halva boken och somnade först halv tre i natt typ.
Så om ni ska läsa en bok är ju den ett bra tips!=)

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ringa Julia å sen göra mig iordning.
 
Heipa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-22 @ 15:45:56
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0