118100

Jag har gjort som alla andra och kört en "Vem är Karin Tannerdal" till 118 100.
"Vi på 118100 tror att Karin Tannerdal är en snygg, rolig och öventyrlig tjej på 22 år som bor i Skellefteå. Vi tror också att Karin Tannerdal är kär i en kille som heter Johan och att en av hennes favoriträtter är tacos"

Jag tror att dom på 118100 har hittade min blogg :) men det är rätt så kul och det går snabbt att få ett svar.

Nu håller jag på torktumla kläder för TVÅ gånger idag har jag tydligen glömt att slå på den, jag funderar på om det verkligen kan vara möjligt.. Det är nog nåt fel på den. Kul att tvätta så här mitt i natten.. Jag är LIVrädd för min källare, jag verkligen får ont i hjärtat när jag går ner dit, hade någon skrämt mig där nere tror jag seriöst att mitt hjärta hade stannat,.

På Lördag åker jag och J till Karlstad, där ska vi bo i en stuga en natt, sen söndagen tänkte vi spendera där, sen åker vi till Göteborg och sover där och gör något där på måndag, sen på tisdag ( vi har bokat hotell två nätter där)  tänkte vi eventuellt åka över till Danmark. Men man vet aldrig förrän vi kommer tillbaka vad vi riktigt gjorde, men så ser planen ut just nu iaf.

Imorgon ska jag åka till Byske efter jobbet och vara där till Torsdag morgon, det ska bli skönt, Johan är borta och kommer hem först på Torsdag så det är bättre att sova där än ensam hemma.

Nä om man skulle samla mod och springa ner till tvättstugan och hämta dom förhoppningsvis torra kläderna ut tumlaren.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite läskigt är de att de fungerar de där med att skicka sms till 118100. ha man en blogg förstår ja att de är lätt att hitta info om en, men om man ine ha nån sån då?!, ja tycker då de är skrämmande ;)

2008-07-23 @ 08:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0