9 timmar kvar

Jag gillar så himla mycket att läsa mina vänners bloggar, men det är ju aldrig nån som uppdaterar dom.. Kom igen nu skriv lite!!=) Men man kasnke inte ska klaga när man inte är så himla bra på det själv heller.

Imorgon går jag på jobbet kl 8 och slutar kl 17, och då, då har jag SEMESTER
Herregud vad jag längtar, säger bara en sak, ingen lek vad tiden kommer gå långsamt imorgon.

Jag har tänkt på en sak, det har varit kul i sommar, det är många av mina vänner som jag inte träffat på väldigt länge som har varit hit, Krisso, henne hann jag tillochmed träffa två gånger, och det var nog nästan två år sen sist, eller? Jesper och Inger-Sofie, jag har inte träffat Jeppe på flera flera år. Sen var Marika och Krister hit med lilla Valter. Malin Hansson och hennes kille Viktor, det var trevligt. 
Eftersom jag bara bott här i tre år, och jag har ingen Skellefteåkompis som jag känt ens så länge så har man som så lite minnen tillsammans, det är kul att träffa folk som verkligen känner en och folk man har gjort massa saker tillsammans med för 100 år sen som man kan prata om.
Det är inte det att jag inte gillar mina vänner här, för det gör jag :) men man kan bara sakna så mycket en bra barndomsvän ibland, visst man pratar i telefon och så men det blir en helt annan sak när man träffas.

Så jag hoppas jag hinner träffa fler av er i sommar oxå, Julia och Jenny är det nog inte helt omöjligt att det blir iaf :)

Jaha ja det här blev ett djupt inlägg men nu ska jag sluta svamla och sova istället, å hoppas att min karl kommer hem snart, han har varit borta hela mitt halva liv. Typ :)

Heipa




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, de va verkligen ett djup inlägg, och ja ska väl försök ablrja uppdatera min blogg nån gång ja också, kanske efter semestern ;) men vi syns i sommar, ska göra allt för att hinna svänga förbi dig påvägen hem :)

2008-07-25 @ 16:01:16
Postat av: Ss

Jag vill också träffa Karin!..

2008-07-25 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0