Baksmälla

Det är såå jobbigt att vara bakis, så nu är det länge kvar tills jag ska vara det nästa gång.
Igår var vi på fest hos Peter, sen gick vi in på området och in i ett öltält och ungefär där tar minnet slut..
Men av pengana att döma så verkar jag ha köpt 3 öl typ.
Sen träffade jag Johan vid 1 tiden å så gick vi hem och sov, han var ungefär i samma skick som mig.


Idag vaknade jag och mådde där efter, men så ringde min kära vän Krisso för hon var i Östanbäck och vi skulle ta en fika.
Så kl 15 så träffades vi och köpte varsin mjukglass och gick ner till älven och åt dom och det var jättemysigt!
Sen var vi och handlade lite på Ica Maxi och det var oxå skoj!

Nu är det det okända på tv det är jättespännande, men jag är ganska rädd när jag ser det=)
Tänkte att jag ska äta lite pizza nu, sen ikväll ska jag och Johan mysa med film och jordgubbar och glass.

Imorgon åker jag med syrran till Byske! hoppas det blir fint väder för jag känner för att få lite färg nu!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Jasså, hon var där.. skojj! Var ett tag sen jag träffade henne!



Jaha,, så nu ska ni inte på MC semester denna vecka, era jäklar.. då hade jag ju kunnat komma!

jaja, men det får bli en annan gång =)

2008-07-01 @ 00:27:56
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0