Fint väder

Det bärjar verkligen bli sommar nu.
Idag har jag semester, hade tänkt åka till Pajala men det blev inget av det.
Men det är änd¨väldigt skönt att inte vara på jobbet..
Snart ska jag på stan en sväng inte helt omöjligt att det blir typ glass..

Min dator är trasig, idag har jag skickat den till smålandsbörsen på rep, jag hoppas verkligen att det går snabbt att få den tillbaka..
Fast Johan har ju oxå en dator som tur är.

Det blir typ 1000 grader varmt i min lägenhet när det är sommar.. det är inte speciellt skönt, speciellt inte när man ska sova.

I helgen blir det nog Byske om det fina vädret håller i sig, det finns som inte så mkt att göra här i lägenheten..

Nä nu ska jag göra mig klar

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0