Många dagar

Nu är det jättemånga dagar kvar tills jag ska på jobbet nästa gång! Lycko mej!

Idag skulle vi gå på festivalen och åka lite båt, men det blir inte alltid som man tänkt sig, så nu är jag hemma iaf. Dock ser jag framemot morgondagen med kollegorna mkt! tror det kommer bli skoj!

Undra vad man ska hitta på till veckan när man har semester, ska nog träffa Krsso, det ska bli skoj för det vaqr himla länge sen, sen blir det nog Byske om vädret ska vara bra.
Sen åker jag och Johan på MC semester veckan efter för då blir han oxå ledig, det blir spännande.
Imorgon ska vi åka till Umeå över dagen Johan ska inhandla MC kläder och kanske jag oxå.

En sak som var bra med att allt sket sig idag iaf är att det gick ju inga pengar, och imorgon kommer ja att må bra tillskillnad från många andra i denna festivalstad:)

Nu ska jag gå och sova för jag börjar bli riktigt trött, så man orkar vara onykter hela natten imorgon! :P

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0